Παρουσίαση ψηφιακού βιβλίου “Managing Media Content: Business Strategies and Practices”
October 31, 2012
Παρουσίαση ψηφιακού βιβλίου Ανδρέα Μασούρα “Managing Media Content: Business Strategies and Practices”
ο ψηφιακό βιβλίο του Ανδρέα Μασούρα, Λέκτορα Επικοινωνίας και Πολιτικών των Μέσων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου και Διευθυντή του Ινστιτούτου Μελετών Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας, με τίτλο «Διαχείριση του Περιεχομένου των Μέσων : Επιχειρηματικές Στρατηγικές και Πρακτικές», παρουσιάστηκε τις 31.10.12 στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου. Την εκδήλωση χαιρέτισε εκ μέρους του Πρύτανη Καθ. Ηλία Ντινένη, ο Αντιπρύτανης Καθ. Διομήδης Μαρκουλής. Η Γ. Γ. του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Ιωάννα Παναγιώτου έθεσε υπό την αιγίδα της την εκδήλωση, ενώ εκ μέρους της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας χαιρέτισε ο Νίκος Κουτσού.
Το ψηφιακό βιβλίο του κ. Μασούρα ασχολείται με την μελέτη του περιεχομένου των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και συγκεκριμένα επικεντρώνεται στην περίπτωση της τηλεόρασης. Το σύγγραμμα προσεγγίζει το ζήτημα του περιεχομένου, μέσα από μια εμπειρική ανάλυση η οποία στηρίζεται πάνω στην δόμηση ενός νέου μοντέλου επικοινωνίας το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά από τον συγγραφέα. Μαζί με το περιεχόμενο εξετάζονται στο βιβλίο και παράλληλες έννοιες όπως είναι η πολυμέρεια των τύπων προγράμματος,ο πλουραλισμός των ιδεών και η ελευθερία της έκφρασης. Το βιβλίο παρουσίασαν οι Δρ. Νίκος Λέανδρος, Αν. Καθηγητής Οικονομικών Επιστημών και Πρόεδρος Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, ο Δρ. Κωστάκης Κωνσταντίνου, πρώην Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΥΠΕ, Αν. Καθηγητής Πολιτικών-Κοινωνικών Επιστημών και Πρόεδρος Τμήματος Δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο Frederick και ο Φώτης Νικολαΐδης, Διευθυντής του Ράδιο Πάφος.
Στην αντιφώνησή του ο συγγραφέας επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι το βιβλίο ξεφεύγει από την πολυμέρεια του περιεχομένου και εξετάζει πλέον την μεταμόρφωσή του, πώς δηλαδή το περιεχόμενο διαφοροποιείται μεταξύ των καναλιών; Ποιες τεχνικές και τακτικές χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές προγράμματος αλλά και οι καναλάρχες μέχρι να φτάσει το τελικό τηλεοπτικό προϊόν στον τηλεθεατή; Πως θα ικανοποιηθούν τα μηχανάκια της AGB για τις μετρήσεις; Είναι μερικά από τα ερωτήματα που απασχολούν το σύγγραμμα, σε συνδιασμό με κάποιες σκέψεις που αφορούν την μελλοντική μελέτη της τηλεόρασης ως μέσου μαζικής επικοινωνίας. Την εκδήλωση συντόνισε η Δρ. Διοτίμα Παπαδή, Λέκτορας Ανθρωπιστικών Σπουδών Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου.
📢 Υποβολή Επιστημονικών Άρθρων Με χαρά ανακοινώνουμε την Ειδική Έκδοση με θέμα "Προηγμένες Τεχνολογίες για Ενεργειακά Αποδοτικά Κτίρια" στο περιοδικό Energies (MDPI), την οποία επιμελείται...
Με μια πρωτοποριακή συνεργασία ξεκινούν το ακαδημαικό έτος 2024-2025 στην Κύπρο, το ACCA, το Neapolis University Pafos και η ΕY Κύπρου. Ο λόγος για το...
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
3rd Party Cookies
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!