BACK TO ALL NEWS

Παρουσίαση ψηφιακού βιβλίου “Managing Media Content: Business Strategies and Practices”

October 31, 2012

Παρουσίαση ψηφιακού βιβλίου Ανδρέα Μασούρα “Managing Media Content: Business Strategies and Practices”

ο ψηφιακό βιβλίο του Ανδρέα Μασούρα, Λέκτορα Επικοινωνίας και Πολιτικών των Μέσων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου και Διευθυντή του Ινστιτούτου Μελετών Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας, με τίτλο «Διαχείριση του Περιεχομένου των Μέσων : Επιχειρηματικές Στρατηγικές και Πρακτικές», παρουσιάστηκε τις 31.10.12 στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου. Την εκδήλωση χαιρέτισε εκ μέρους του Πρύτανη Καθ. Ηλία Ντινένη, ο Αντιπρύτανης Καθ. Διομήδης Μαρκουλής. Η Γ. Γ. του  Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Ιωάννα Παναγιώτου έθεσε υπό την αιγίδα της την εκδήλωση, ενώ εκ μέρους της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας χαιρέτισε ο Νίκος Κουτσού.

Το ψηφιακό βιβλίο του κ. Μασούρα ασχολείται με την μελέτη του περιεχομένου των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και συγκεκριμένα επικεντρώνεται στην περίπτωση της τηλεόρασης. Το σύγγραμμα προσεγγίζει το ζήτημα του περιεχομένου, μέσα από μια εμπειρική ανάλυση η οποία στηρίζεται πάνω στην δόμηση ενός νέου μοντέλου επικοινωνίας το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά από τον συγγραφέα. Μαζί με το περιεχόμενο εξετάζονται στο βιβλίο και παράλληλες έννοιες όπως είναι η πολυμέρεια των τύπων προγράμματος,ο πλουραλισμός των ιδεών και η ελευθερία της έκφρασης. Το βιβλίο παρουσίασαν οι Δρ. Νίκος Λέανδρος, Αν. Καθηγητής Οικονομικών Επιστημών και Πρόεδρος Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, ο Δρ. Κωστάκης Κωνσταντίνου, πρώην Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΥΠΕ, Αν. Καθηγητής Πολιτικών-Κοινωνικών Επιστημών και Πρόεδρος Τμήματος Δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο Frederick και ο Φώτης Νικολαΐδης, Διευθυντής του Ράδιο Πάφος.

Στην αντιφώνησή του ο συγγραφέας επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι το βιβλίο ξεφεύγει από την πολυμέρεια του περιεχομένου και εξετάζει πλέον την μεταμόρφωσή του, πώς δηλαδή το περιεχόμενο διαφοροποιείται μεταξύ των καναλιών; Ποιες τεχνικές και τακτικές χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές προγράμματος αλλά και οι καναλάρχες μέχρι να φτάσει το τελικό τηλεοπτικό προϊόν στον τηλεθεατή; Πως θα ικανοποιηθούν τα μηχανάκια της AGB για τις μετρήσεις; Είναι μερικά από τα ερωτήματα που απασχολούν το σύγγραμμα, σε συνδιασμό με κάποιες σκέψεις που αφορούν την μελλοντική μελέτη της τηλεόρασης ως μέσου μαζικής επικοινωνίας. Την εκδήλωση συντόνισε η Δρ. Διοτίμα Παπαδή, Λέκτορας Ανθρωπιστικών Σπουδών Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου.

LATEST NEWS

📢 Υποβολή Επιστημονικών Άρθρων Με χαρά ανακοινώνουμε την Ειδική Έκδοση με θέμα "Προηγμένες Τεχνολογίες για Ενεργειακά Αποδοτικά Κτίρια" στο περιοδικό Energies (MDPI), την οποία επιμελείται...

October 25, 2024

Με μια πρωτοποριακή συνεργασία ξεκινούν το ακαδημαικό έτος 2024-2025 στην Κύπρο, το ACCA, το Neapolis University Pafos και η ΕY Κύπρου. Ο λόγος για το...

September 20, 2024

EVALUATION, RECOGNITION & COLLABORATIONS