Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συγχαίρει τον Αντιπρύτανη Έρευνας και Καινοτομίας, Καθηγητή Σάββα Α. Χατζηχριστοφή, για τη βράβευσή του με το All Digital Award 2025 στην...
Στις 26-29 Νοεμβρίου 2015 το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου διοργάνωσε Διεθνές Workshop Αρχιτεκτονικής Τοπίου στο πλαίσιο του 5th LE-NOTRE PAFOS 2016 στο οποίο συμμετείχαν 5 Πανεπιστήμια της Ευρώπης.
Φοιτητές και καθηγητές των Πανεπιστημίων Νεάπολις Κύπρου, Anhalt University of Applied Science in Bernburg, της Γερμανίας, University College Ghent Faculty of Biosciences and Landscape Architecture του Βελγίου , Universite Ecole de la Nature et du Paysage (ENP), Blais της Γαλλίας και Vienna University of Technology, Faculty of Architecture and Planning της Αυστρίας μελετήσαν την περιοχή του Ακάμα για την δημιουργία αστροπάρκου καθώς και περιπατητικής διαδρομής που θα ξεκινάει από τους οικισμούς Πάνω και Κάτω Αρόδες έως το φαράγγι του Άβακα, θέμα του Διεθνούς Διαγωνισμού που προκηρύχθηκε στο πλαίσιο του LE-NOTRE PAFOS 2016.
Στο Workshop συμμετείχαν συνολικά 60 φοιτητές οι οποίοι πραγματοποίησαν επίσκεψη στο χώρο του Ακάμα και στη συνέχεια μελέτησαν την περιοχή για να καταθέσουν τις προτάσεις τους μέχρι 31 Ιανουαρίου 2016, ημερομηνία λήξης του Διεθνούς Διαγωνισμού.
Στο πλαίσιο αυτής της οργάνωσης, την Παρασκευή 27 Νοεµβρίου 2015 πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου οι παρακάτω ανοικτές διαλέξεις για το κοινό:
Ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Γιαννάκης Ομήρου χαιρέτησε τους συμμετέχοντες στο Διεθνές Workshop το Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015.
Ο συντονισμός της εκδήλωσης έγινε από την Δρ. Τζούλια Τζώρτζη, Αν. Καθηγήτρια, Πρόεδρο του Τμήματος Αρχιτεκτονικής και Γεωπεριβαλλοντικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις, Board Member of LE:NOTRE Institute.
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συγχαίρει τον Αντιπρύτανη Έρευνας και Καινοτομίας, Καθηγητή Σάββα Α. Χατζηχριστοφή, για τη βράβευσή του με το All Digital Award 2025 στην...
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος (NUP) εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 250.000 ευρώ από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την υλοποίηση του έργου «sustainable skills Building...