ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Γλυκερία Ρέππα

Θέση

Λέκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας

Ηλεκτρονική Διεύθυνση
Τηλέφωνο

H Δρ. Γλυκερία Ρέππα είναι Λέκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, στο Τμήμα Ψυχολογίας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών, Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Νεάπολις, Πάφος και αναπληρώτρια Συντονίστρια του ΠΜΣ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας. Είναι κάτοχος προπτυχιακών τίτλων στην Ψυχολογία (Hons) από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και  στις Επιστήμες Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού από το ΕΚΠΑ. Επίσης, κατέχει Μεταπτυχιακούς τίτλους στις Αθλητικές Επιστήμες από το Loughborough University, στις Επιστήμες της Αγωγής από το Roehampton University – ΑΣΠAIΤΕ και στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Νεάπολις, Πάφος. Το διδακτορικό της, το οποίο απέκτησε με υποτροφία του ΕΚΠΑ  καθ’ όλη τη διάρκεια εκπόνησής  του, εστιάζει στο πεδίο της δημιουργικής κίνησης, των κινήτρων μάθησης και της αυτορρύθμισης.

Το ερευνητικό και διδακτικό της έργο εστιάζει στη σύνδεση ψυχολογίας και εκπαίδευσης με έμφαση στην Εκπαιδευτική και Θετική Ψυχολογία, την Ενσυνειδητότητα (Mindfulness) στην Εκπαίδευση, την Ψυχική Ανθεκτικότητα και Ευημερία παιδιών και ενηλίκων, την Ψυχοεκπαίδευση, τη  δημιουργική και θεραπευτική κίνηση για  ψυχική υγεία  και ευεξία και την επαγγελματική ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών. Έχει δημοσιεύσει σε διεθνούς κύρους επιστημονικά περιοδικά μεταξύ των οποίων το Frontiers in Psychology, το Journal of Education, Journal of Education and Human Development, το Creativity Research Journal και άλλα. Είναι συν-συγγραφέας σε κεφάλαια διεθνών τόμων με (Scopus index) με  έμφαση στο Mindfulness και την ψυχική ανθεκτικότητα στην εκπαίδευση και γενικά  το έργο της έχει παρουσιαστεί σε αρκετά έγκριτα διεθνή συνέδρια. Έχει δε τη συν-επιμέλεια στο βιβλίο: Νέες Τάσεις και Προσεγγίσεις στην Ψυχοπαθολογία και στην Ψυχική Υγεία Παιδιών και Ενηλίκων, ενώ σύντομα ολοκληρώνει την επιμέλεια της ελληνικής έκδοσης του βιβλίου του Rechtschaffen, D. The Mindful Education workbook: Lessons of teaching mindfulness to students. W. W. Norton & Company, καθώς και τη Στάθμιση σε ελληνικό πληθυσμό του εργαλείου ενσυνειδητότητας: 5 Facet Mindfulness Questionnaire.  Επίσης έχει συγγράψει τις μονογραφίες: Motivation and Affective Outcomes of Different Styles in Greek Physical Education, και Μέθοδος Mindfulness. Μάθε πώς να απολαμβάνεις τη ζωή σου. Το συγγραφικό και ερευνητικό έργο της Δρος Γλυκερίας Ρέππα έχει βρει απήχηση στον ελληνοκυπριακό εκπαιδευτικό και κοινοτικό χώρο, καθώς και στο εξωτερικό, και αξιοποιείται τόσο, ως υλικό σε εκπαιδευτικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά μαθήματα στο πλαίσιο ψυχοεκπαιδευτικών πρωτοβουλιών, όσο και  σε σεμινάρια εκπαιδευτικών και γονέων σε σχολικά περιβάλλοντα για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και τη βελτίωση του σχολικού κλίματος.  Επί πλέον η Δρ. Ρέππα συμμετέχει στην εκπόνηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων όπως τα : Face Equality Training. Innovative training in the health, social and volunteering sectors that will empower people with disfigurements to overcome social and psychological challenges in everyday life και Body Image and Inclusive Physical Activity – a psychological, educational and public health perspective for higher education. Erasmus+. Project.

Διαθέτει δε πλούσια αυτοτελή διδακτική εμπειρία σε πανεπιστημιακά Ιδρύματα και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, καθώς και επαγγελματική κλινική εμπειρία δουλεύοντας με παιδιά, εφήβους και ενήλικες σε ατομικό και ομαδικό πλαίσιο ασκώντας ιδιωτικό έργο ως  ψυχολόγος / ψυχοθεραπεύτρια.

Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.