ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

Νέα διεθνής δημοσίευση: Future Policies and Strategies for Nation Branding

July 14, 2021

Τι κοινό μπορεί να έχει η εξωτερική πολιτική ενός κράτους με μια πολυεθνική επιχείρηση που προσπαθεί να κυριαρχήσει στην αγορά; Πώς μπορούν τα εργαλεία της διαφήμισης να αξιοποιηθούν στο πεδίο των διεθνών σχέσεων και ποιος είναι ο ρόλος της οικονομίας σε αυτό;

Ο παρόν συλλογικός τόμος προσπαθεί να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα υπό το πρίσμα μιας διεπιστημονικής προσέγγισης και στην βάση των σύγχρονων συνθηκών όπως αυτές δημιουργούνται. Καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στη διεθνή βιβλιογραφία, επιχειρείται μια αναλυτική συζήτηση διαμέσου των διεθνών σχέσεων, της οικονομίας αλλά και του μάρκετινγκ. Στο βιβλίο περιλαμβάνονται και περιπτωσιολογικές μελέτες σε συγκεκριμένα πεδία όπως είναι ο τομέας της υγείας και ο τομέας της εκπαίδευσης.

Ο συλλογικός τόμος «Future Policies and Strategies for Nation Branding» κυκλοφορεί από το διεθνή εκδοτικό οίκο IGI με την συμμετοχή 35 συγγραφέων από διάφορες χώρες και 20 ερευνητικών κεφαλαίων με πρωτογενή έρευνα στο πεδίο του Nation Branding.

Επιμελητές του τόμου είναι η Δρ. Βικτωρία Πιστικού, Επίκουρη Καθηγήτρια του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου, ο Δρ. Ανδρέας Μασούρας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου και ο Δρ. Μάρκος Κωμοδρόμος, Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Για περισσότερες πληροφορίες και σύντομη περίληψη ανά κεφάλαιο μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του εκδοτικού οίκου: https://www.igi-global.com/book/handbook-research-future-policies-strategies/264426

LATEST NEWS

Το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος σε συνεργασία με το Επιστημονικό Τεχνικό Επιμελητήριο Κύπρου ΕΤΕΚ, διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα: «Το φαινόμενο της υγρασίας...

April 24, 2024