Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (Εξ αποστάσεως)

Το Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως Πρόγραμμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία επικεντρώνεται στη μελέτη των γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών μαθησιακών διαδικασιών που αποτελούν τη βάση της εκπαίδευσης και της ανθρώπινης ανάπτυξης σε όλη τη διάρκεια ζωής. Το πρόγραμμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς προσχολικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρογνωμοσύνη στα φυσιολογικά και άτυπα πρότυπα ανάπτυξης και μάθησης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2020/06/calender.png

1.5 ΧΡΟΝΙΑ

https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2020/06/tick.png

90 ECTS

https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2020/06/communication.png

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2020/06/clock.png

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2020/06/award.png

ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΕΑΠΟΛΙΣ

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Το Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στην Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας εστιάζεται στη μελέτη των γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικο-πολιτισμικών διαδικασιών που συνιστούν το υπόβαθρο της εκπαίδευσης και της δια βίου ανθρώπινης ανάπτυξης. Απευθύνεται στους εν ενεργεία ή εν δυνάμει εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση του φυσιολογικού κατά του αποκλίνοντος προτύπου ανάπτυξης και μάθησης. Ειδικότερα, το Πρόγραμμα αποβλέπει στη σε βάθος κατάρτιση των εκπαιδευτικών στους τομείς:

  • Των θεωρητικών προσεγγίσεων της μάθησης και των εκπαιδευτικών τους εφαρμογών.
  • Των μαθησιακών δυσκολιών, ιδιαίτερα στις εξελικτικές φάσεις της προσχολικής , σχολικής και εφηβικής ηλικίας, με απώτερο στόχο την ad hoc αντιμετώπιση τους ή την παραπομπή τους στα θεσμικώς αρμόδια όργανα.
  • Της κατά πεδίο ψυχολογικής ανάπτυξης με έμφαση στην προσχολική, σχολική και εφηβική ηλικία και την ενδοεξάρτηση της με τις μαθησιακές διαδικασίες.
  • Των κυριοτέρων εξελικτικών διαταραχών όπως αυτές εκδηλώνονται στην παιδική και την εφηβική ηλικία και των επιπτώσεων τους στο μαθησιακό αποτέλεσμα.
  • Των ταυτοτήτων φύλου και τη διασύνδεση τους με το σχολικό πλαίσιο.
  • Της συνειδητοποίησης του ρόλου που ασκούν οι πολιτισμικές και κοινωνικές παράμετροι στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης του εκπαιδευτικού με μαθητές και γονείς.
  • Των τεχνικών και των μεθόδων εκπαιδευτικής έρευνας.

Το Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στην Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας απευθύνεται:

  • Απόφοιτους Παιδαγωγικής / Εκπαίδευσης ή παρόμοιων κλάδων που εργάζονται ή αναζητούν εργασία στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, σε όλο το φάσμα τη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης.
  • Απόφοιτους Ψυχολογίας που επιθυμούν να συνεχίσουν μια ερευνητική ή ακαδημαϊκή καριέρα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία.
  • Διευθυντές και εργαζόμενους σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία ή ιδρύματα κατάρτισης, που ενδιαφέρονται για περαιτέρω ενίσχυση και εξειδίκευση των γνώσεών τους στον τομέα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Μαθήματα κορμού

Τα μαθήματα κορμού επικεντρώνονται σε προέχουσες διαστάσεις της ψυχολογικής ανάπτυξης, της μάθησης και των αποκλίσεών τους. Ειδικότερα, αναλύονται και αξιολογούνται τόσο οι παλαιότερες όσο και οι σύγχρονες ερμηνείες της γνωστικής, συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξης με έμφαση στη σχολική και εφηβική ηλικία. Οι αντίστοιχες ερμηνείες των διαδικασιών μάθησης αναλύονται και ως προς τις δυνατότητες εφαρμογών τους στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.

Τα υπόλοιπα γνωστικά πεδία που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία αποτελούν η ανάπτυξη της προσωπικότητας, η γλωσσική ανάπτυξη και ο γραμματισμός, οι πολυπολιτισμικές διαστάσεις της συμπεριφοράς, η μεθοδολογία έρευνας και η στατιστική, καθώς και τα θέματα που αναφέρονται στο σχολικό πλαίσιο ως παράγοντα διαμόρφωσης της ταυτότητας και η συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα.

Ανεξάρτητη Ερευνητική Μελέτη

Οι βασικοί στόχοι του «μαθήματος» είναι η εμπλοκή των φοιτητών σε ερευνητικές και παρεμβατικές δραστηριότητες και η ανάπτυξη ερευνητικών δεξιοτήτων, χρήσιμων τόσο για το σχολικό πλαίσιο, όσο και για περαιτέρω εμπλοκή σε έρευνα. Το μάθημα δεν περιλαμβάνει παρακολουθήσεις, και οι ερευνητικές δραστηριότητες εκτελούνται υπό την επίβλεψη ενός μέλους του ακαδημαϊκού προσωπικού.

Διπλωματική Εργασία: Προαιρετική ερευνητική επιστημονική εργασία που εκπονεί ο φοιτητής ανάλογα με τις απαιτήσεις του Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος.

TΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για κάθε μάθημα πραγματοποιούνται έξι (6) τηλεσυναντήσεις διάρκειας δύο (2) ωρών με τον διδάσκοντα του κάθε ακροατηρίου. Ο/Η φοιτητής/τρια κατά την περίοδο αυτή θα πρέπει να μελετά το εκπαιδευτικό υλικό ακολουθώντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Για κάθε μάθημα απαιτείται μελέτη περίπου 14 ωρών εβδομαδιαίως. Επίσης, για κάθε μάθημα ο φοιτητής θα πρέπει να ολοκληρώσει μια σειρά από εβδομαδιαίες δραστηριότητες και μια γραπτή εργασία. Μετά το πέρας του εξαμήνου οι φοιτητές εξετάζονται γραπτώς στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις στην Πάφο ή σε κατά τόπους συνεργαζόμενα εξεταστικά κέντρα στην Κύπρο ή στην Ελλάδα. Προκειμένου ο φοιτητής να επιτύχει σε ένα μάθημα πρέπει να λάβει τουλάχιστον 50/100 στις δραστηριότητες, στην γραπτή εργασία και στην τελική εξέταση. Σε περίπτωση αποτυχίας μπορεί να δοκιμάσει εκ νέου στην επαναληπτική εξέταση. Ο τελικός βαθμός κάθε μαθήματος προκύπτει από τον βαθμό της τελικής (ή επαναληπτικής) γραπτής εξέτασης και του μέσου όρου των γραπτών εργασιών.

ΜΑΘHΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΞΑΜΗΝΟ 1

ΚωδικόςΤίτλος ΜαθήματοςΕίδος μαθήματοςECTS
ΨΥΧ-503-ΑΘεωρητικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές ΕφαρμογέςΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-611-ΑΠολυπολιτισμικές Διαστάσεις της ΣυμπεριφοράςΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-608-ΑΣυμβουλευτική στη Σχολική Κοινότητα Υποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-605-ΑΣχολικό Πλαίσιο και Ταυτότητες ΦύλουΥποχρεωτικό7.5

ΕΞΑΜΗΝΟ 2

ΚωδικόςΤίτλος ΜαθήματοςΕίδος μαθήματοςECTS
ΨΥΧ-506-ΑΜεθολογία της Έρευνας και ΣτατιστικήςΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-610-ΑΑνεξάρτητη Ερευνητική Μελέτη ΙΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-607-ΑΜαθησιακές ΔυσκολίεςΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-501-ΑΓνωστική, Συναισθημαστική και Κοινωνική ΑνάπτυξηΥποχρεωτικό7.5

ΕΞΑΜΗΝΟ 3

ΚωδικόςΤίτλος ΜαθήματοςΕίδος μαθήματοςECTS
ΨΥΧ-610-ΑΕξελικτική ΨυχοπαθολογίαΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-602-ΑΑνεξάρτητη Ερευνητική Μελέτη ΙΙΥποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-505-ΑΓλωσσική Ανάπτυξη και Γραμματισμός Υποχρεωτικό7.5
ΨΥΧ-604-Α Προσωπικότητα: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και ΑνάπτυξηΥποχρεωτικό7.5

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Το Πανεπιστήμιο διατηρεί το δικαίωμα να προσδιορίζει τα προσφερόμενα μαθήματα επιλογής ανά ακαδημαϊκό έτος.

ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ

Δηλώστε το ενδιαφέρον σας και ένας από τους συμβούλους εισδοχής μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για καθοδήγηση και πρόσθετες πληροφορίες.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Χριστιάνα Κούνδουρου

Λέκτορας Ειδικής Αγωγής

Συντονίστρια Μεταπτυχιακού (MSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (Συμβατικό και Εξ Αποστάσεως)

Διευθύντρια του Κέντρου Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Αναπηριών (Κ.Ε.Ε.Α.Α.)

Η Χριστιάνα Κούνδουρου είναι Λέκτορας στην Ειδική Αγωγή, στη Σχολή Επιστημών Υγείας, στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου. Είναι κάτοχος Προπτυχιακού Τίτλου στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Essex (2006) ...

Γλυκερία Ρέππα

Λέκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας

Η Γλυκερία Ρέππα είναι Λέκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, στο Τμήμα Ψυχολογίας της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Πανεπιστημίου Νεάπολις, Πάφος και συν-συντονίστρια του ΠΜΣ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας....

Μαριλένα Μουσουλίδου

Λέκτορας Γνωστικής Ψυχολογίας

Συντονίστρια Πτυχίου (BSc) στην Ψυχολογία

Η Μαριλένα Μουσουλίδου είναι Λέκτορας Γνωστικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστήμιου Νεάπολις Πάφου. Κατέχει διδακτορικό στη Γνωστική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Leicester, της Μεγάλης Βρετανίας ...
Γιώργος Τσίτσας

Γιώργος Τσίτσας

Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό

Έλαβε διδακτορικό στην Συμβουλευτική Ψυχολογία από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και MSc στην Συμβουλευτική Ψυχολογία από το City University στο Λονδίνο. Έχει εργαστεί σε διάφορα συμβουλευτικά κέντρα πανεπιστημίων....
Πρόγραμμα το οποίο προσφέρει στους εκπαιδευτικούς απόφοιτούς του στο σχολικό περιβάλλον όλες τις απαραίτητες δεξιότητες για τον εντοπισμό, την πρόληψη, την παρέμβαση και/ή την πραγματοποίηση παραπομπών, όπου αυτό απαιτείται.

Ενδιαφέρεσαι να μιλήσουμε;

    Επιλογή Προγράμματος

    *Mε την υποβολή συμφωνείτε με την πολιτική απορρήτου μας.