Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ ανήκει στο Τμήμα Οικονομικών, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου. Το όραμα του εργαστηρίου Μάρκετινγκ είναι να γίνει κέντρο δημιουργίας και διάδοσης γνώσεων μάρκετινγκ, με στόχο την αντιμετώπιση αναδυόμενων ζητημάτων ανάπτυξης επιχειρήσεων, επωνυμίας και αγοράς, από την οπτική του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικότητας. Η αποστολή του εργαστηρίου είναι να εντοπίζει σύγχρονα ερευνητικά προβλήματα και να παρέχει λύσεις που δίνουν τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, επιχειρηματίες, κοινωνικούς φορείς και καταναλωτές, να συν δημιουργούν αξία και αμοιβαία επωφελείς σχέσεις. Το έργο του εργαστηρίου στοχεύει να ωφελήσει διάφορους κοινωνικούς φορείς και οικονομικούς τομείς (π.χ. λιανικό εμπόριο και αλυσίδες αξίας, τομείς επαγγελματικών και καταναλωτικών υπηρεσιών, εταιρείες τροφίμων και ποτών, ΜΚΟ και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς κ.λπ.) και να δημιουργήσει κοινωνικό αντίκτυπο για όλους. Το Εργαστήριο έχει επίγνωση των τελευταίων εξελίξεων και τάσεων στις βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού μάρκετινγκ, της δέσμευσης πελατών, της δικτύωσης και των επιχειρηματικών σχέσεων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ζητημάτων πελατών και προσπαθεί να δημιουργήσει εργασία που προάγει την τρέχουσα γνώση μάρκετινγκ, προς όφελος τόσο των ακαδημαϊκών όσο και των επαγγελματίες ενδιαφερόμενους.
Οι στόχοι του εργαστηρίου είναι: